Igår...

... så kom jag inte in på min blogg.

Det är konstigt vad beroende man kan bli så fort av en vana, som till exempel
att blogga eller, för den delen, träna.


Jag har ju börjat stenhårt med båda två, det är mina sätt att koppla av. Jag bloggar och tränar för min egen skull och de båda går liksom hand i hand för mig.
I bloggen så kan vad som helst dyka upp, men ett stående inslag är mat- och träningsloggen.



Så här såg måndagen ut:
Jobb 7.30-18
Frukost: 2 wasa sport, skinka, gurka, kaffe med mjölk
Lunch: Räksallad med lite pasta och lite mangodressing, äpple
Mellanmål: 2 rågbrödbitar med skinka
Mellanmål: Banan
Träning: 60 min Pump (pass) + 20 min Crosstrainer
Mellanmål: Swebar
Middag: Tonfisksallad med kokt ägg, kidneybönor och lite dressing
Kvällsmål: Lätt kvarg med fun light cassis

"Kaffe  med mjölk" står det till frukost...
Japp, jag har gjort det.
Tagit en latte till frukost
.
Inte särskilt gott alls, men jag har läst att kaffe piggar upp och ökar förbränningen i kroppen så jag tänkte ge det en chans. Tänkte dricka 3 koppar under dagen men eftersom jag inte gillart eller har för vana att görat så blev det inte av.

Pump-passet var grymt. Helt sjukt pumpigt och jag fick bryta för vila 3 ggr under passet för mina armmuskler höll på att sprängas (det kändes faktiskt så!) Förutom att det knappt förekom någon som helst vila under passet så påminde det väldigt mycket om Funktionell pump-passet som jag kör på fredagar. Pump is a keeper=)

Efter Pumpet så tog jag en tripp till solarieöarna. Skönt att vila i lite värme efter jobb och träning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0