Keso Ananas/passion

Nysningarna duggar tätt, i dubbel bemärkelse!
Snoret rinner
Skallen är fylld med, typ snor?
Bröstet värker och andningen är tung

Det blev ingen träning lör-sön...
Fan, jag som ställt in mig på det:/
Aerobicspasset idag blev inställt så jag slipper känna att jag "missat" det iallafall. Igår åt jag lite lakrits och jag har lite dåligt samvete över det. Fast jag måste tänka att det var en gång på typ 9 veckor så va fan...

Om ett tag kommer Mian och hämtar mig, då ska vi åka ut till Krullo i Sandarne och firafika att hon fyllt år. Det kommer att bli jordens utmaning för Krullo har JÄMT en massa goda hembakade saker på bordet när hon har kalajs! Jag ska ta med den här ja:



den är inte så god att äta som den är, men utblandad med kvarg så är den jättegod!
Jag ska slänga i lite tinade björnbär också, då kommer det smaka "tåta"!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0