Svett

Härmed varnas känsliga läsare!!!

Efter 10 min var armarna fuktiga.
Efter 20 min rann svetten på ryggen, rätt ner i trosan. 
5 minuter senare var jag riktigt svettig till och med om benen, och det var dags för 60 minuter Muskelpass med Åsa. Redskapet var mattan och den egna kroppsvikten. Egentligen skulle det varit ett Carropass med skivstång (som jag längtat så efter) men hon var förhindrad så det blev inte så.
Efter 6o minuter var min ljusgråa tröja inte ljus längre...
Efter ytterligare 20 min med styrke; axlar, trics, bröst så svartnade det för ögonen och det var time att plaska vidare.


Det är inte skugga i mitten på tröjan=)
Nu hör det till saken att jag alltid gnäller för att jag svettas så dåligt/sällan/näst intill obefintligt trots hårdkörning så jag är rätt nöjd över denna svettorgie, därav bilden samt det långa utlägget om svettet.
 
Svett svett svett!!!
-Barappappappaa, im loving it!



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0