Soooool!

Jag skulle gå en liten rask promenad innan frukost tänkte jag.
"Glöm det" sa finvädret och det blev 90 svettiga minuter runt hela stan. Helt underbart väder, soligt och varmt +23 i solen! Synd att de inte hunnit sopa för jag höll på att ställa mig i spagat några gånger på allt grus. Usch vilken syn det skulle ha blivit, haha!

Jag älskar bar mark!!!
*lycka*

Hann tänka både en och två gånger att det skulle vara roligt att gå ut ikväll och jag bestämde mig för att hålla mig öppen för förslag. Kom hem och tänkte ta en dusch men insåg att barskåpet var tomt (ifall det blir utgång) och Systemet skulle hinna stänga innan jag var klar så jag smaskade i mig en banan medans jag rotade fram plånboken och gick ner på stan, svettig och röd men va fan! 2 Xider spring (yummie) och en Bacardi Razz (lovely) blev det. Nu är det slappning i soffan som gäller!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0