Matlogg tis-ons-tors



Jag har ju åkt på den berömda och vidriga kräksjukan så matloggen ser ut så här:

tis-ons:
1 banan och 2 glas blåbärssoppa

tors:
1 kopp kycklingbuljong med purjolök, en liten bit vitt bröd (har läst att det ska vara bra med vitt bröd vid magsjuka, mitt betyg: uäääääck! Vitt bröd smakar bara jäst och skit)
          Havregrynsgröt med blåbär

Negativt: Matt, trött, frossa, feber, yrsel, KRÄKS, kvävningskänslor, huvudvärk, missar jobb, missar sol, missar träning, törstig.
Positivt: Detox... Man kan ju likna det vid fasta, typ... "Ut med det gamla" liksom. Nej jag vet, inget positivt alls.


Jag har iallafall fått behålla det jag ätit/druckit idag och det känns ju bra.
Men magen är orolig utan att gå in på detaljer...

                                            





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0