Mat- och träningslogg Söndag & Måndag

Söndag:
Frukost: Wasa havre, skinka, heta kräftor
Mellanmål: Banan
Träning: 20 minuter cykel, 60 min Cardiomoves, 15 min cykel
Mellanmål: Rökt skinka
Middag: Kebabsallad med blandad sås och kebabbröd=)=)
Kvällsmål: Äpple

Hann inte äta lunch för jag slutade 14 och träningen började 15. Sen måsta jag duscha, städa och sen hälsa på små grodorna Isac och Becca=)
Det beror ju på hur man prioriterar det där med att hinna, men jag tog igen det på kebabsalladen.
Cardiomoves med Bea är gryyymt!!!





Måndag:
Frukost: Lätt kvarg, mosad banan och torkad frukt
Lunch: Majskyckling, ugnsgrönsaker, potatis, en brödbit med smör och 3 små ädelostfyllda tortellinisar (Rest. Absinth) 
Mellanmål: Vindruvor, äpple
Träning: 15 min Cykel, 60 min Pumppass
Middag: Fläskfiléwok med en massa broccoli, morot och lite ris
Kvällsmål: Clementin

Jäkligt bra Pumppass idag! Min träningsvärk från igår fick ställa sig åt sidan för med Andreas är det no mercy=) Axlarna och biceps fick riktigt fin kontakt idag! Lovely!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0