Dageneftermidsommarafton

Ja, jag var lagomt klen imorse när jag släpade mig upp ur sängen. Kände mig som en stelopererad
anka trots att det blev en tidig kväll. In bed före klockan 01 - Hah!!!
Jag, Nina, Vånkan och Plupp tog båten på eftermiddan och kryssade i solen ut till Enskär
för samkväm hos Pär, Karro ochTed.
Efter en stadig grogg, eller förlåt jag mena drink - det var trots allt 3 ingredienser förutom plastmuggen - så var man ju grym på att klättra runt på båten och kasta rep och ha sig. Och Nina, hon var gryyym på lägga till! Duktig tjej, vem behöver en karl liksom?
Efter fler drinkar, en massa skratt och bus med Pluppan och Teddan OCH självaste Gargamel, så 
kastade vi loss och begav oss inåt för att slutligen hamna på... Bersvägen!!!
Och alla som har varit där vet ju vad det innebär:p
Grillat och groggat och skrattat och allt annat som slutar på -at med positiva ordalag.

Pär & Karros guldklimp  Pluppan rullar av sig hästmyrorna


Om någon undrar varför det blev en tidig kväll så berodde det på att det finns vissa som har ansvar.
Work riktigt... Förhoppningsvis får jag ta igen det nästa midsommar;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0