Raggsockor & film

Åååh nu visar de den helt underbara filmen "when a man loves a woman" på kanal 5. Den får mig alltid att bli arg som fan, och gråtmild som tusen... Passar ju alldeles utmärkt för en menstrualiserande tjej. Dagen startade inte så himla bra, jag har legat och vridit mig i plågor hela natten och hoppats att det onda ska försvinna. Det fortsatte hela förmiddagen (på jobbet) fram till lunch då det upphörde efter ett dunder-painkiller. Nu ska jag krypa ner under filten med mina härliga raggsockor som är en halvmeter långa (från Indiska) och mysa med filmen.


Jag har självklart ett par sockor till under dessa... Frys-fot... 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0