Nätshoppat på Nelly


Jag kunde inte hålla mig längre!

Har inte shoppat på länge  förutom julklappar, även om det slank ner lite annat i tomtesäcken också. "En till dig, 5 till mig ungefär, hihi!
Jag är grymt bra på shopping, både till andra men främst till mig själv... Well, "det drabbar ingen fattig" som min kusin Tony säger. Så sant, så sant. Som jag ser det så hjälper jag till att hålla samhällsekonomin igång.

Dessa är mina senaste investeringar från Nelly.com:

Flower dress SEK 399, Club L - NELLY.COM Grymt snygg partyklänning
Den hade suttit som ett smäck till nyår men jag tror inte Nelly är så snabba:p


Long Vest Dress SEK 349, Your Eyes Lie - NELLY.COM Den här klänningen fick också åka ner i shoppingbagen...



Skin Patch Leggings SEK 249, Chandra - NELLY.COM

Och ett par helsnygga leggings.

















Me love shopping=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0