Mens-jävlaskitpain-truation

Jaha, då var dags igen. Vet inte hur vanligt det är att blogga om men jag tänkte att "om jag skriver om skiten kanske det känns lite lättare". Vi får väl se vid sista raden.

Jag förstår inte vad vi tjejer har gjort för att förtjäna detta? Hur kan den som kom på snilleblixten att "kvinnan ska ha äggstocksjävlar och mens" göra saken ännu värre genom att låta henne lida under tiden? Jag förstår inte. Det är helt övertygad om att det hänger en liten elak figur (självklart manlig) i mina äggstockar och gungar och hoppar och snurrar och ju mer jag lider, desto mer tar han i. Och ju mer jag ber han att för fan sluta! så fortsätter han tills jag helt enkelt resignerar, mottager mitt öde: att jag är kvinna och ska lida.

Eller kanske är det en riktigt sjuk påminnelse om att man ska fortplanta sig? För några år sedan, närmare bestämt 2, så gjorde jag en abort. Det var den värsta fysiska smärta jag varit med om och det här känns näst intill lika illa. Som krystvärkar fast om man ska föda så kommer det ju ut nåt bra av det så då finns det iallafall en positiv känsla med någonstans. Det här känns enbart negativt. Minus negative deluxe. Så det får verkligen motsatt effekt om det är en påminnelse om fortplantning...

Min älskling Ninafina ringde nyss och tipsade om choklad och faktum är att jag redan letat fram en stooor chokladtomte som jag fick på juldan av Mari och Stefan. Ska nog sätta tänderna i tomten och be en stilla men desperat bön att det här tar slut någon gång, väldigt fort, helst nyss. För det onda har inte försvunnit av att jag skrev om det.
The pain is still going strong.


"Happy fuckin´period"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0