Juldagen -09

Juldagen -09 började med jobb, både öppning och stängning. Vi hade fått
sovmorgon och öppnade 9.30 istället för 8.00.
Efter stängning skyndade jag mig hem för en snabbstädning innan mina älskade vänner skulle komma. 
Mitt i allt plockande såg helt plötsligt sängen oerhört lockande ut och jag la mig ner för att vila ögonen lite... och väcktes således av att Ninafina ringde på dörren... Vi bytte julklappar och jag fick ett finfint halsband som jag stått och funderat på att köpa till henne någon vecka innan men ångrat mig för jag tänkte att hon kanske skulle tycka det var fjortis... Men jag tycker inte det så jag blev hur glad som helst. Det är så roligt, för vi tänker så lika jag och min Nina. Eller Skrik & Panik som PE kallar oss...




Hon hade också köpt Greenlandprodukter från eleven.se,
Bodybutter och lipbalm med doft av granatäpple, mmm!




Sen dök Sarmilla, Mia och Björn upp - de senare tu som går i väntans tider, hihi! Tur att jag handlat hem en massa godsaker som Ms.Pregnant kunde moffa på! Mari, Stefan och Maria Andersson damp in i hallen efter en stund och jag fick en lite ovanlig värdinnepresent...:


Haha, helt sjukt knäppt=) Den ligger inne på toa ifall den som sitter där får tråkigt!

Det var en jättekul kväll med mina bästa tjejor hemma hos mig, som avslutades någon gång på natten med att jag och Veronica gick på lokal där jag tappade telefonen i handfatet vilket medförde att den blev blöt och dog. Jag hade förstås knäppt en massa kort att lägga upp här men de kan jag se mig om i stjärnorna efter... 
Som tur är så hade Veronica en extra mobbe hemma som jag nu har lagt beslag på i väntan på att min nya W995 ska komma.  Vånkan rules!

Tack för en underbar kväll mina bästa tjejor! Love you all!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0